ОПЛАТА та ДОСТАВКА
Доставка по Україні здійснюється компанією перевізчиком “Нова Пошта”,термін доставки 1-3 дні
Доставку товару та відсоток за післяплату оплачує покупець.
Доставка замовлення від 3000 грн здійснюється за рахунок магазину.
Відсоток за післяплату оплачує покупець при отриманні товару на пошті, згідно тарифів Нової пошти ( 20 грн +2% від вартості товару)
Відправка посилок: кожен день, 7 днів на тиждень, без вихідних.
Якщо Ви сплатили за товар до 18.00 (неділя до 17.00) – Ваша посилка буде відправлена в день оплати , якщо оплата була зроблена після 18.00, посилка буде відправлена наступного дня.
Посилка ,після доставки на відділення покупця, зберігається на пошті ДО 5 днів ,якщо покупець не прийшов за товаром – на 5-й день оформлюється автоматичне повернення.
Інтернет-магазин працює виключно за передоплатою, пропонуємо Вам три варіанти:
1.Оплата замовлення онлайн на нашому сайті за допомогою банківської картки (система Lig Pay)
2.Часткова передоплата у розмірі 200 грн, решта суми оплачується при отриманні товару (післяплата). У випадку повернення посилки передоплата не повертається, та враховується за доставку.
3.Оплата частинами за допомогою сервісу “Приват Банк”
Після оформлення замовлення протягом декількох годин з Вами зв’яжеться наш менеджер для підтвердження деталей замовлення за номером телефону, який Ви вказали при оформленні замовлення.
Звертаємо Вашу увагу, що після того, як Ви отримали від нас реквізити для передоплати, товар, на який ви оформили замовлення, чекає на оплату протягом 12 годин. Якщо оплата не надходить у цей період, Ваше замовлення анулюється, і для його відновлення, потрібно буде знову оформити замовлення.
Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».
Терміни повернення та обміну можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю. Доставку оплачує покупець.
Умови повернення товарів належної якості:
Ви можете повернути товар або обміняти його на будь який інший , якщо:
Є фіскальний чек, підтвержуючий оплату.
Товар не був вживаний і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям ,запаху ,тощо;
Товар повністю укомплектований та збережено фабричне пакування, збережено всі ярлики ,бірки та заводське маркування;
Товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості та не був ношений , випраний.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачу в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну, згідно Закону «О захисті прав споживачів»,
Перелік непродовольчих товарів належноі якості, що не підлягають поверненню та обміну.( натисніть ссилку)
Якщо у Вас виникли питання з оформленням замовлення або оплатою: найпростіше рішення – зв’язатися з нашою службою підтримки клієнтів за телефоном +380993084710
Follow Us